«Tenemos que mejorar dentro y fuera del campo».

Ronaldinho Gaúcho ha atès els mitjans de comunicació després de l’entrenament d’aquest dimecres a Escòcia. El brasiler, que feia molt temps que no s’asseia davant els micròfons, ha dit que els jugadors ja han parlat i s’han conjurat per tornar a fer un Barça campió i que «sabemos lo que hay que mejorar respecto al año pasado y buscar mejoras tanto dentro como fuera del campo». El crack blaugrana ha reiterat la seva intenció de seguir al club, malgrat els constants rumors que el col·loquen al Milan, ja que «estoy contentísimo aquí, tengo la mente puesta en el equipo y no pienso en otra cosa que no sea el FC Barcelona, que es donde está mi futuro».

D’altra banda, el brasiler ha comentat que està molt motivat de cara a la propera temporada i que li ha anat molt bé el període de vacances i el fet d’haver renunciat a jugar la Copa Amèrica amb la seva selecció per poder començar la pretemporada en plenes condicions. «Estoy muy motivado, me siento muy bien y espero preparame para jugar como siempre», ha explicat.

Tanmateix, ha destacat la importància de tenir un jugador com Thierry Henry a l’equip perquè a banda de ser «uno de los mejores jugadores del mundo es una motivación añadida». Ha definit al francès com una persona «sencilla y muy abierta que se está adaptando muy rápido al grupo» i, sobre l’opció que Rijkaard decideixi alinear a l’onze inicial Messi, Ronaldinho, Eto’ i Henry junts ha dit que «esta decisión es del técnico, pero creo que cuantos más jugadores de calidad tenga el equipo mejor».

Foto: www.fcbarcelona.cat